Stampe Two Face

Har jag sagt att jag har ett litet djur?

Förutom min misse som bor hemma hos mamma och pappa så har jag en kanin. Han bor ute i skogen hos min bästa vän. Vet inte riktigt hur det gick till men jag antar att jag beklagade mig över bristen på djur i min värld och vips kläckte hon ur sig att jag kunde få Stampe. På premissen att han fick bo kvar med sin kompis och äta färska maskrosblad utan tungmetaller och annat skräp på sig. 

Sagt och gjort. Träffade den lilla pälsbollen förra veckan och blev kär. På riktigt. Så kär att det kanske kom en lyckotår. Mjukaste, finaste, lugnaste och snällaste lilla ninen! Kolla bara på det sneda plytet och kaxiga örat upp i vädret. Vem kan motstå det?








Kommentarer
Postat av: Sara

Toksöt :) Jag har bestämt att Molly har sagt att hon vill ha en kanin när vi blir Björkhyttebor ;)

Svar: Bra plan ;) Glad midsommar på er!!
Sofia Åkerstedt Rosendahl

2012-06-14 @ 09:36:19
URL: http://saaraaaa.blogg.se
Postat av: karin

Supersöt hörru!

2012-06-14 @ 13:21:30
URL: http://karinerika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0