Day 12 - what's in your bag?

Day 11 - your siblings

Näasså. Struntar i punkt 11 om syskon. Har inga så fuck off du trångsynta människa som skapat listan och antar att alla har ett eller fler syskon. 
Min BFF fo life är som en syster och som bonus även hennes storasis. Men Moset har jag redan skrivit om här.
 
Jaja. men var har jag för jox i väskan då!?
Skissblock x2, skolbok, mitt fantastiska pennskrin där allt är ordning och reda, SL-kort, plånka, lite smink, nycklar, kalender med Kalle-design på omslaget, töggömmi, handsprit och lilla livlinan: telefonen.
 
Det var det hela.
Guh så rätt på och ärligt.
 
För hur gärna jag än vill vara den där coola bruden som springer runt med vintageväska i läder som smakat på både det ena och det andra, analog kamera/dana/polaroid, det rätta iphoneskalet, en påse helylle-ekologiska nötter och en mylittlepony i väskan så nä.
 
Vem försöker vi lura? Ett försök vara realist här och inte lägga upp alla hipster coola statusprylar på bordet.
Utan bara den nakna sanningen.
Ja, jag måste på riktigt pudra näsan då och då för att behålla ansiktet.
Ja, jag har ett superblingat skal som jag fått av Mami och aj löööv it! 
Och ja, jag går visst runt med kniv på Stockholms gator och torg.. Oooppps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0