Lördagshäng

Efter en spontan loppisrunda på stan med Johanna bestämdes det att rött vin, chips och hemma pizza var ett bra sätt att spendera kvällen på. Sagt och gjort.
 
Några favoriter ur samlingen med udda glas.
P.s. Är alla loppisar/second hand butikers stora fasa när jag förstör alla glas-set genom att bara köpa 1 glas av de jag gillar. Men vem har bestämt att man bara får vara jämnt antal i ett sällskap?
 
Väderomslag och mentalt inställd på höst. Mer orange åt folket!
 
Johanna letade ut den perfekta ostkroken och slösade den på mig för att jag skulle få uppleva dess storhet. Ställer mig fortfarande tveksam till detta påfund.
 
..och pissan blev väldigt god men inte så snygg. På det hela taget en bra lördag. 
 

Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

Sjukt bra lördag, en utav de bästa ur samlingen!

2012-09-03 @ 00:35:16
URL: http://ordsamling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0