2013.09.15

I hurtiga stunder bestämms ofta "vi borde alltid gå runt Brunnsviken på söndagar". Något som sällan införlivas. I söndags hann vi nästan runt halva iallafall, till Bergshamra innan det blev för mörkt och regningt. 
 
Lilla sällskapet
 
och här kommer alla favoritfärgerna på EN och samma gång. 
 
Fick mig en utskällning för att jag kom och störde mitt i tvagning av svanlekamen men det var det värt.
 
På den här inhägnade, fallfärdiga bryggan vill jag fota porträtt. Någon som är sugen på att ställa upp?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Snygg bild på svanen!!

Svar: Tack!Hen blev skitsur på mig och jag höll på att trilla baklänges ner i sanden när hen fräste.. Otäcka men fina är dem.
Sofia Åkerstedt Rosendahl

2013-09-16 @ 11:56:41
URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0