Glædelig Valentinsdag!

Postade den här bilden på instagram igår men då bloggen till viss del funkar som ett arkiv, en dagbok, ett minne får den kategoriernas här oxå. Ni får ursäkta min tjatighet i så fall. 
För ett år sen imulsköpte jag en burk färg och kletade i håret. Tänkte att jag skulle överraska Chalie på alla hjärtans med en ny kaxig look. Poppis! Sen blev det tre brukar till innan året tog slut. Inte så ofta för jag gillar till viss del när det bleknat till orange oxå. Är sugen på att gå till EKO-frisören på Kungsholmen och be dem blanda en henna i rätt färg. Det känns som det enda rätta men once you go henna it's no turning back så därför testar jag och känner efter med toningar någon gång till. 





Redhead selfies i kronologisk ordning! En kan se hur det bleks och sen blir rött igen. Magic.

Kommentarer
Postat av: angeliqe.blogg.se

Du är så snygg i ditt röda svall! och ny design här också ser jag. Stor kram! I vår vill jag fota fota fota. Gud vad jag längtar efter ljuset. Hoppas vi ses då!

Svar: Tack & Hjärta!
Längtar oxå efter en Angelica-date med inspo, pepp och dubbelfoto. Det gör vi! Kanske fundera lite och skicka idéer via Facebook?
Sofia Åkerstedt Rosendahl

2014-02-15 @ 07:55:12
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0