Hej igen.

Jag lever, hamnade bara i lite bloggkoma.
Eller med andra ord att livet kom mellan mig och internet.
Bra skit.
Tänkte bomba alldeles för många inlägg på alldeles för kort tid.
Har jag tur hamnar jag på blogg.ses lista över mest aktiva
tillsammans med blonda brudar, fotograferande 12åringar
och annat löst folk som inte har ngt liv.


..dom här fina blommorna väntade på mig när jag kom hem från jobbet i fredags.
Det kändes som väldigt många vuxenpoäng där..



Lite bilder från våran soliga och mysiga söndag som innehöll
lyxfrukostmackor, turkisk yoghurt-jordgubbar-honung, jordgubbar och rosa bubbel
vid slottet. Sen när alla andra kollade på VM finalen i fotboll gjorde vi flädersaft..







Kommentarer
Postat av: Sara

Lovely är ordet jag finner nu. =)

2010-07-16 @ 21:14:54
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0