Kallefias cykelmekaniska

Tog tillfället i akt den lediga söndag som passerade att fila och slipa på våra cyklar. Min pärla släpade jag hem från Gnesta för någon vecka sen där jag hittade den på att blocketannons och Kalles är något 80tals åk med sjuttioelva lager färg.

Det tog sin lilla tid men nu (måndag) efter 4 timmars skruvande av delar, tejpande, sprayande och lackande är de så gott som färdiga! Tar en bild och visar skapelsen när det är ljus ute..
Peppen på cykelutflykt är obeskrivligt stor.








Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

Jag ska inte sticka under stol med att jag är nyfiken! Cykelutflykt hit. Och sen kan jag skumpa bakpå pakethållaren, uppleva tonårs-rumpe-nostalgi! PUSS

2012-05-29 @ 00:31:47
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0