Den bistra sanningen:

Läsa, läsa, läsa.
Läsa tre böcker på 1,5 dagar.
Läsa böcker som inte finns att få tag på.
Läsa i sömnen.

Ja faktisk. Kalle gick upp muslimtidigt för att åka till Kalmar.
Då passade jag på att vara duktig och läsa.
Trodde jag. Vaknade åtskilliga gånger med pannan i boken.
Där ska den ju inte vara.


Klickade hem lite mindre än hälften av kurslitteraturen idag.
Kalaset gick på lite mindre än ett barnbidrag. Så himla KUL!

Här har ni tjejen som är kul, har kul och personifierar kul..
Men gu så roligt.

Bara för att jag är så rolig och inte har ngt bättre för mig
kastar jag upp en bild på min fina nya ring som jag unnade mig
sist jag kände att jag varit så där extra duktig.



Aja. Jag piffar i alla fall min halva halvfabrikatspizza med lite timjan.
Spexigt.

(är väl medveten om att det är så här att plugga.
Jag har bara varit förskonad från det tills nu.)

Kommentarer
Postat av: angelica

Åh vilken fin ring! Vart finns den? :)

2010-11-11 @ 11:44:32
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: johanna

Hey! du kan kolla in www.kurslitteratur.se, där kan du få tag på lite billigare böcker begagnat. Det finns säkert mycket folk i sthlm som säljer lärarböcker som man kan göra en snabb affär med ute på stan...ha det och kämpa på!

2010-11-11 @ 18:53:25
URL: http://jonia.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

fantastiskt snygg ring. var är dne inköpt?



saknar dig!

2010-11-12 @ 17:37:09
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0