Tack!

För alla fina kommentarer det värmer så himla mycket ska ni veta!

Nu ser jag ljuset i tunneln även om allt känns rätt eländigt ändå.
Har fått penisilin (lol) och väldigt starka värktabletter som gör världen
lite finare och tröttmysigare.

Jag kan röra mig och har till och med jobbat idag och ätit lite fin
julfestmat på Strand med alla Boomerangare i Sthlms butikerna.

Om en vecka sägs det att jag ska vara helt friskförklarad och
jag räknar varje dag. Om jag hade en kam skulle jag bryta av pinnar
bara för att förtydliga det hela.

När jag är bra igen ska jag köpa 5 liter julmust och sträckdricka
bara för att jag kan. Sen bjuda ut sambon min på fin middag och fira.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0