Autumn overload









Första dagen på VFUn gick bra och var rolig. Fick vara med en högstadiebildlärade och
hjälpa till lite med undervisningen när det blev för många elever på en gång.
Först redovisning av ett samabrbete med SO. 7orna jag var med hade gjort affischer till
olika politiska partier och fått välja helt själva.
Kul att höra deras tolkning av svensk politik. Ingen hade gjort SD. Tur.

Sen på eftermiddagen hade dom foto. Hedeligt analogt foto.. Gissa om jag var pepp!
Hängde i mörkerrummet och föklarade bärst jag kunde. Lite ringrostigt..

Nu ska jag skart dit igen. Hade verkligen tur med partnerskola. Är på Eriskdalsskolan som
är seriges största grumdskola med elerver från förskola till 9an.
Eleverna får möjlighet att välja extra bild/media/musik vilket gör att de är intresserade
och att man kan förklara saker på ett helt annat sätt.
De hade lite kroki på förmiddagen och lite av det min handledare sa och instruerade kunde lika gärna min lärare på konstskolan i Lund sagt.
Fast till vuxna människor som hållt på med konst länge..

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Vackra du, så jävla vacker!

Saknar dig fröÖÖET!

2010-10-12 @ 21:46:01
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0