Padre mio bello

Lite bilder från kvalitetstiden med pappa i söndags.
Eller om det var lördags.. Hur som helst.

Vi åkte till Oset/Rynninge i Örebro och jag fick mina höstfärger.
Kan sakna de tydliga årstidsväxlingarna här i storstan.

För sir ni asfalten blir ju inte gul hur gärna jag än vill och
så mycket färg har jag inte råd med. Skulle nog bli tagen av
farbror blå som hänger bara runt hörnet innan jag ens hunnit börja.

Oset var som vanligt vackert och fullt av glada motionärer och flanörer.
Avslutande bulle och vaam choklad på Naturens Hus är ju aldrig fel.















..bilden på mig har pappa varit duktig och knäppt.



Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

mm, mysiga oset :D

2010-10-14 @ 13:42:46
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0