my merry julafton.

Höll på att skriva potpurri/axplock av bilder från julafton i rubriken men det är enligt kära Johanna ett säkert tecken på att man lämnat ungdomen och äntrat den difusa världen som kallas vuxenvärld. Det bör ju undvikas till varje pris. För vem vill sluta vara bortskämd, gå upp sist av alla och börja ta med sig alla smuttskläder tillbaka hem till lägenheten och behöva vara nykter och köra hem från festen själv liksom?

Fast vem är jag att säga sånt när jag nyss avböjde att följa med vännerna ut på "Håtällät" för att njuta av brittiska mord och irländskt kaffe i soffan medans stormen tjuter utanför. Skyller på att ingen av mina chaufförer är nykter nog att transportera mig.. Inklusive jag själv.

Så här är det i alla fall. Mitt lilla axplock. Paul Pottspurri av bilder från en Disney-jul i Dalskogen.


Till allas förvåning lade luggen sig perfekt. Tack till mammas locktång.


Solen hade god hyfs att titta förbi en stund.


Disney! Min enda plikt till jul är att Disneyfiera huset med girlanger av diverse grönt.


Påläggsbuffé. Ett populärt inslag kring juletid.


Lika så Fis á lá máltá. Vi valde dock den italienska varianten: kokt grädde.


Minnelli aka skiftnycklen och Dario


Ett av alla frukost-fika, lunch-fika, fika-fika, middags-fika och kvälls-fika


SOMMAR!! ne. jag bara skojja. OBS: skämt. Fem månader kvar..


Obligatorisk strike a pose i julgranskulan-bild. Har minst hundra till. Kan göra ett temainlägg om någon är intreseserad. Inte? Skyll er själva. Ger ut en bok istället och tjänar multum!

Anyhow. Det var min kulafton det. Hoppas ni också hade det göttans. Pus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0