trehundrasextiofem

dagar sen jag lade upp mitt första inlägg på den här
adressen och med en högre grad av motivation än förut
på diverse blogger-adresser med tråkig design och ännu
tråkigare Bilddagboken. Det firade vi med de festligaste
muffinsen Konsum vid Zinken hade att erbjuda..

Mitt fotograferande har utvecklats väldigt mycket, tycker jag
själv i alla fall och det känns bättre att ha något som sparkar
en i ändan om man inte varit kreativ på en stund.



Är februari en blogg-månad?
Eller rättare sagt en blogg-startar-månad?
Två av de bloggar jag följer har också firat årsdag nu i veckan.
Fotobloggande Nevnarien 4 år och kreativa Bookei 2 år.

Knasigt sammanträffande eller logiskt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0