jag hittade glömda minnen i en liten liten garderob.

I mitt flickrum, som nu mer är ett gästrum, finns en stor garderob med fönster där man kan gömma sig och betrakta världen och en liten garderob där man man gömma allt man borde städat bort. Fick för mig att jag skulle städa ut lite mer av mig själv från föräldrahemmet och rensa liten garderob.

Bland ridbyxor, tävlingskavajer och koftor fanns en del fynd. Kunde inte motstå frestelsen att prova det mesta och festa loss  i alla minnen för mig själv där uppe på övervåningen.


Att så mycket jox och grejs kunde få plast på 1 kvm kunde jag inte tro. Ni får ha överseende med mitt fake-fisheye-vidvinkel. Borde bli mäklarfotograf. Jag vet.


Fynd: Min 2 delade Gevalia-träningsoverall i VCT material (bästa!), morfars cowboysare hatt från staterna, Gäng-tröja från Kosta, Ukulele med frukt på, cüüla band pins och 30 spänn.


Dagens outfit 24 december 2007


Studentminnen i form utav text i en smuttsig mössa. Bör inte återges i bloggform.


Farfars lilla fjällräv.


2 cüül 4 schüül


Och sist men inte minst:



Fotat med min (Kalles) I-was-here-kamera Canon Ixus gammal, därav ett visst mått av överredigering.

Kommentarer
Postat av: Christopher Grant

How can you go wrong with self-portraits when you have a face like that?! ;-)

2011-10-17 @ 18:21:46
URL: http://www.dailyphoto.se
Postat av: Jenny

Åh vilken skattgömma, nästan så det är bättre än loppis va? :)

2011-10-18 @ 10:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0