Saker att se framemot

Idag-
Längtar jag till min goda lunchlåda och att få komma hem till Charlie.
 
 
Imorn-
Fredag! och helg. Jobbar med min bästa namne och vi har redan bestämt att det blir godis-stängning och pommac i kylen. Jobbar sen resten av helgen visserligen men det är kortare pass.
 
Nästa vecka-
Ska jag fotografera ett mitt-i-veckan-bröllop och till helgen kommer mamma och pappa hit.
 
 
Augusti-
Bjuder på ganska många lediga dagar (hittills iaf) och det skulle vara så skönt att få läsa de där böckerna, hänga på en klippa eller bara flanera runt.
 
Sen är det Way out West och en hel vecka i GBG!! 
 
Eldkvarn spelar på Grönan.
 
 
September-
Min bästa vän kommer få tillökning. Det är stort, spännande och jättekul.
 
Skolan börjar igen och hur trött jag än var på det i Maj känns det kul att börja en ny kurs och träffa alla fina vänner igen som inte varit i Sthlm under sommaren. 
 
 
Det kändes bra att rada upp allt bra som händer och det jag har att se framemot. Annars kan det lätt kännas som att sommaren rinner iväg utan att jag hunnit smaka på den eller njutit eller laddat inför 5e terminen. 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Det där är ett bra sätt att inse hur mycket fint och skoj man har att se fram emot :) Ha en fin helg!

Svar: Ja :)Tack detsamma du!
Sofia Åkerstedt Rosendahl

2012-07-12 @ 17:35:43
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0