En passande rubrik

Fredag och en jobbhelg framför mig. Hade egentligen behövt vara hemma och fixa i lägenheten. Listan med sånt som ska fixas, målas, beställas, köpas, hämtas, sprikas upp/fast kan göras hur lång som helst. ( + listan med fotojobb, skola och annat som ska prickas av. Sa jag att jag gillar listor? ) 
 
Nog för att det fungerar och ser ut som ett hem och jag trivs hur bra som helst men det ska ju gärna se ut som vårat hem också.
 
Jaja, gött med lite cash som trillar in sen och det vora synd att klaga på mitt fina helgjobb-team på Boomi. 
 
Hemma på våran gata i staaaan... Om man går ut på rätt sida av huset vill säga.
 
Hej.
 
Hej.
 
Vasaparken då det fortfarande var höst.
 
..nu bär det av ner till Nationalmuseet och introduktion till paperskrivande. 10 sidor över "jullovet" om något vi ser/fastnar för/kommer på under det här besöket. Härligt. Behöver man gå dit fler gånger kostar det 80 spänn för den som har giltigt studiebevis.. Suck. Det ska inte vara lätt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0