Livin' in a box

im living in a cardboard box..
Mitt bohang som länge varit härbergerat i garaget hemma i Dalskogen
är nu omstuvat, sorterat och staplat på nytt.

En hög i ett hörn av gäststugan och 6 st som ska med till sthlm.
Tänkte först begränsa mig till 5 kartonger men eftersom dom är
pytteminismå från granngården så blev det en extra.
Inte så illa måste jag säga..

Man märker hur lätt det är att samla på sig massa grejs o mojs.
Spec om man är en pyssel och samlar människa som gått
ett år på glasskola och två på en konst och design skola..
Puh..


Lyssnar på Carolina Wallin Pérez version av Pärlor och svin.
Gick på reklamen på spöttifaj så att säga men det är lite mysigt.
Bara älskar hennes version av Utan dina andetag
och saknar min sötkorv i Kalmar lite för mycket.



..det är ngt visst med ljusa junikvällar och nyslaget hö..

Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Tack för lyckönskningarna, de kan behövas =)

2010-08-06 @ 19:03:00
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0