Awards

Hej hopp..
Nu cirkulerar det många så kallade Awards runt i bloggvärlden.
Man kan säga att det är en mix av uppmuntran, det-här-är-jag-listor
och kedjebrev. När allt kändes som mest mög och skit förra veckan fick jag
en fin cherry on top av Camilla. Tack söta!


Egentligen ska man lista 3 saker man gillar och skicka vidare till 5 bloggar.
Jag kör som vanligt med mina egna regler :P så jag spar listandet till
nästkommande award och länkar istället till några stora inspirationskällor.

Angelina Belle Bergenwall aka Radiosong
- en sjukt talangfull och ambitiös gymnasietjej som med största sannolikhet
"kommer bli något".

Green Wedding Shoes
- inspiration så jag kolavippar. Så mycket fint. Så mycket man vill göra.

Sandra Beijer aka niotillfem
- helt enkelt en sån tjej man skulle vilja vara då och då.
Cool, chick, stilmedveten, konsekvent, spontan och egen.

Som en fotograf
- en blogg av en snubbe som jobbar på DN som fotograf.



Sen för några dagar sen fick jag en award av söta Åsa som går ut på att
man ska dela med sig av 6 saker man vill ha, 6 personer som betyder
mycket och sen så klart skicka vidare till 6 stycken andra.
Så here we go.

Vill ha (nästan som en önskelista juh..):

En shysst lägga med fint kök där man kan bjuda hem folk utan att trängas.
Lite som i mitt nya favvoprogram Mauro och Pluras kök.

Sommar och äventyr på longboard.

En flygel. Eller ett vanligt äkta piano skulle också kunna funka.

Canon 7D

Typ en ny rolig dator som inte knorrar och muttrar när man har mer
än ett program igång.

Fotojobb

Bra människor:

Åh. Det är så himla svårt att lista människor man tycker om.
Ska man lista de man har i sin närhet just nu eller ta med vänner
man inte träffar så ofta men som ändå alltid finns där?

Vips så glömmer man någon och man orsakar ett sting i
hjärtat och en liten reva om att vara bort glömd och det vill jag inte.

Jag vill inte heller skapa någon inbördes ordning mellan mina
hjärtefrön. Alla är fina. På sitt sätt. Med sin speciella relation.

Alla ni som bryr er om att titta in här då och då är ju bevisligen
fina människor som bryr sig om mig och då bryr jag mig om er.
Give and take.

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Hörredu, cutipaj! Hur är du hemma runt juletid? Tänkte försöka matcha in i alla fall en fika med dig. Har tänkt träffa emlan den 20e, är du hemma i skogarna då? Så kan vi ses samma dag, då jag ändå är i lindesberg...!?



puss <3

2010-12-02 @ 22:12:44
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

Hörredu, cutipaj! Hur är du hemma runt juletid? Tänkte försöka matcha in i alla fall en fika med dig. Har tänkt träffa emlan den 20e, är du hemma i skogarna då? Så kan vi ses samma dag, då jag ändå är i lindesberg...!?



puss <3

2010-12-02 @ 22:13:04
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

Hur tidigt bär det av den 27 isåfall? Det är nämligen den 27 jag åker tillbaka hit. Typ 11.40 - ish. Tror jag. Stationsfika, eller något. Vore så kul att ses! Klart det är bra pengar, du har ju smidigt att åka hem vid andra tillfällen också, ju. :)



<3



(kan du lägga till mig på min nya msn förresten? [email protected] . tror att något ass har hackat sig in på min vanliga, och det suger!)

2010-12-03 @ 00:02:51
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

Oh no, så tidigt alltså?

Lite ensamt kanske, men jag tror du klarar de dagarna alldeles utmärkt. Dricka massor av te på kvällarna, tända värmeljus och lyssna på alla fantastiska låtar.



Puss

2010-12-03 @ 12:44:46
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack så mycket :)

i april är det dags ;)

2010-12-03 @ 16:52:07
URL: http://therrrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0