I love my life.

Not.

Men idag får vi äntligen återvända till våran vrå.
Passar utmärt då jag åkt på ännu en omgång
med sjuk. Kul. Har varit sjuk ungefär en gång i
månaden den här vintern. Är det inte flunsa
så är det infektion och är det inte det så är det
dunderfökylningen.

Men vem är jag att klaga?
När folk i africat bor i hyddor av bajs och halm.

Vi har ju haft lyx i dagarne 4 med
walk in-fridge (balkongen), walk in-refrigerator
(vindsförrådutrymmet) och gratis underhållning
från ljudet av Hammarbymatcher på Zinken.

Paradis..

Fast nu skriker min kropp efter en dusch och jag
är lagom pepp på att gå i skola, jobba och sen
rocka röven på Konstfacks Julfest.



Trångt och stökigt när två människor ska sova, jobba,
plugga, laga lyxmat som nudlar, varma koppen och mackor.

Då kan man lätt bli lite lack om hantverkaren inte gjort
något på en dag. Sen när behöver spackel torka i 48 timmar?

Aja.
Put on a smile and pretend you'r happy.



Kommentarer
Postat av: Pappa

Välkommen tillbaka hoppas du snart blir bättre

2010-12-17 @ 10:35:33
Postat av: Petra

Men fy bubbli. Tuggar du inte tillräckligt med citron eller vad händer här egentligen? Citron, vitlök, ingefära och whipsy. Där har du grejen. På riktigt alltså, man blir frisk i ett huj!

Puss.



Ps. Bloggy är igång nu bara för att du tjatade så fint ;)

2010-12-18 @ 00:14:02
URL: http://kompromissen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0