Modebloggar'n

Jeopp, här ska här modebloggas så det räcker för ett helt år!

I fredags for vi ut på äventyr. Jag, Kalle, min klasskamrat Coco
och hennes sambo. En lånad grön skoda av äldre modell var färdmedlet
och målet var Boomerangs utförsäljningslager i Uppsala.

Vi kom till Kista ungefär (tror jag, mitt bil-lokalsinne är inte det bästa)
sen steg värmen i motorn i en rasande fart. Nödstannade i ett
industriområde för taktiksnack.

I sommras kokade min lilla bil för att katalysatorn slutade fungera
och där med fläkten. Vi fick rådet att förutom ringa assistanskår
á 1300 :- köra med full värme i kupen för att ta bort värme från motorn.

Nu kändes det väl surt att lägga dom pengarna på bilfix när målet ändå var
att köpa billiga kläder så vi testade det sistnämnda.

Högröda i ansiktet och lagom fräscha steg vi in i himmelriket!
Högar, ställningar, lådor och bord med kläder från höstens kollektion.
Det vi har i butiken nu alltså. Trodde inte våra ögon.

Allt sammans slutade för våran del med:
fyra skjortor, jeanstunika, cardigan, väska, vantar samt några hemligheter.
Räknade lite på vad det hade gått på om priset på lappen varit korrekt.
Nästan femsiffrigt belopp. Sinnes..

Tror att jag övertar fyndar-titeln från Slevelina nu.




..ja, den som ändå hade en vit vägg att fota emot.


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad fin du är i din lilla fripp!

2010-12-08 @ 22:38:02
URL: http://kompromissen.com
Postat av: severina

hihi, fast jag ska på en till utförsäljning imorrn... det dyraste är jackorna och de kostar 50 kr! wiwiwi. sinnes hur nöjd jag blir av att fynda, kommer bli en sådan där jobbig tanty som bara rotar i realådor. lalala. som pitt sa, du är så fin i frippen!

2010-12-08 @ 22:54:28
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0