Mys i 180

..ja så blev det advent i våran lilla stockholmsvrå också och jag känner mig lika
fridfull som Karl-Bertil Johnsson låter, när jag hoppar runt på pallar och virar elsladd
till våran nya stjärna.

Gigantiskt stor och kritvit är den från STOCKHOME.
Nöjd.







Var nyss på Hemköp och handlade massa grejer för hundrafemtiofyra spänn
och inget av det går att äta i sin befintliga form.
Jo. Kanske julmusten då.

Här ska nämligen bakas tänkte jag. Finns det något lämpligare att göra en lördagkväll
än att förvandla sina 18 kvm till ett bageri?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, men du vet hur jag och kamera är. Den funkar inte alltid på mig. ;) Bara om jag får vända linsen åt rätt håll. Men något kort ska jag väl fastna på från resan :) Kraam!

2010-12-04 @ 19:44:53
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0