a part of me wantz to die.

Det finns bättre sätt att spendera sin
lördag än på SÖS. 10:15 kom jag dit
och 16:55 fick jag komma in.
16:30 var jag klar, utan någon
tydlig diagnos utan med massa nya
recept och en återbesökstid.

Kul Jul.

Kul att ingen verkar veta vad det
är för fel på mig heller.

Kul att vi har grupparbete och att
mitt tillstånd påverkar tre andra.

Kul att Konstfacks Julfest var igår
som vi hade biljetter till men inte
kunde gå på.

Kul att jag inte hamnar på favvolistan
över extrajobbare på jobbet nu när
jag sjukanmälde mig i morse för att
sitta på akuten en arbetsdag istället.

Kul att jag är så jävla glad och positiv.






Kommentarer
Postat av: johanna

:/ krya på dig!! och ge dig inte om doktorerna är snörpiga, ibland testar de fel saker.

2010-12-18 @ 20:45:37
URL: http://jonia.blogg.se/
Postat av: severina

fina lilla hjärtegryn, ibland måste man få vara sjuk. det viktiga är ju att du blir frisk nu så att du kan komma och kramas med kollektivi, visst? massa krya-på-dig-gos

2010-12-18 @ 22:45:02
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: gunvor

Stackars!!! Nu måste du ta det jättelugnt! Massa kramar från moster G

2010-12-19 @ 02:48:32
Postat av: Anonym

Stackars!!! Nu måste du ta det jättelugnt! Massa kramar från moster G

2010-12-19 @ 02:51:11
Postat av: Petra

Om det inte blir bättre så får du prova gå till en annan vårdcentral eller sjukhus. Ibland är det ju bara det som behövs, att träffa en annan läkare som kanske har andra sätt att behandla och trösta på :)

2010-12-19 @ 14:00:37
URL: http://kompromissen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0