working girl

Om exakt 9 min kilar jag iväg till mariatorget för att ta tunnelbanan
in till jobb. Ett väldigt trevligt litet jobb som innebär att man får gå
på utförsäljningar om man har tur.
Jag hade tur. Kalle också eftersom han tydligen räknas som ett
ansikte utåt för märket han med.

Hittade den här lilla grå koftan och massa annat som jag fotat nu imorse.
Övade lite på ljussättning med begränsade medel kan man säga
så kommer man undan med att posa loss framför fönstret..

Mer om äventyret i uppsala senare.

Peace.


Kommentarer
Postat av: johanna

ojoj, tell me all about äventyr i Uppsala! ;) kram

2010-12-08 @ 13:33:24
URL: http://jonia.blogg.se/
Postat av: Elin

Fiiiint!=)

2010-12-08 @ 15:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0