Utmanad.

Jo.
Utmanad av Johanna att skriva 7 intressanta fakta om mig.
Fakta som ingen annan vet, bore veta eller är intresserad av egentligen
men för slö för att sluta läsa. Men jag tror att dom flesta känner till
mina små fakta. Är inte så hemlighetsfull av mig.
Fråga och du får veta. Varför hålla inne med saker.
Anyways..

- Jag älskar citron/lime/gelégodis med smak av citron/lime.
Ja allt som är surt.

- Min största skräck (förutom att dom jag älskar ska dö) är vanställda ansikten,
konstiga masker och brännskador. Mår dåligt bara jag tänker på det. Hua..

- Jag är envis, otålig och ogillar skarpt att vara dålig på saker.
Vilket resulterar i att jag inte lär mig något då man alltid är kass i början.

- Jag är inte kass. Bäst egentligen. Vill inte skapa avundsjuka och osämja bara.

- Jag gillar när det går fort. Allt. Bilar, båtar, inlärningsproccesen, målningar.
Speed på allt. Nästan allt.

- Klarar inte av människor av den så kallade högre klassen så bra.
Dom som gärna går på tennisveckan, hänger på gotland v 38 eller vad det nu är och
ofta studerar ekonomi eller juridik eller liknanade i Lund bara för att pappa dels betalar
och att man vill leva upp till ngt. I despise them.

- Jag är fan av Coffee Breaks kaffe/latte/mackor/smootheeee. Jag borde få rabatt så mkt av mitt     CSN som spenderas där. Ofta med JennyBennyBäng.
28 minuter kvar innan inplanerad fika. I better get ready.

Jag utmannar ALLA!




Kaxigt foto av Johanna.

Kommentarer
Postat av: ellinor...igen :P

ska man vara utmanad nu? spännande

2010-02-23 @ 12:18:23
URL: http://eoart.blogg.se/
Postat av: sofia

Yepp :P

Avslöja alla dina smuttsiga hemligheter!

2010-02-23 @ 12:28:26
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Pittan som i Petra!

Men om någon var vanställd till en citron i ansiktet. Då hade du blivit lite tvekis på hur du skulle reagera va? :D



Får se om jag antar utmaningen.

2010-02-23 @ 18:57:20
URL: http://kompromissen.tumblr.com
Postat av: Sofia

..hmm. MEn citroner har ju ganska stora porer i skalet.

Och det skulle ju kunna tas som kratrar. Typ jätteböcklig hy av finnar eller som om man utsatt hhuden för extrem värme. typ brand..

Åäh.. Jag är ganska bra på att äckla mig själv oxå märker jag..

2010-02-23 @ 19:03:06
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tror jag antar utmaningen. Och tack! Och dina bilder, vilka härliga! Du är så duktig!

Kanske kan tänka dig att ta några kort på mig till våren? ;) Om du är hemåt nå.



2010-02-24 @ 10:18:27
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0