Improper dancing in the middle of the street

in Kosta!
Istället för att åka de 6 milen hem till Kalmar efter jobbet i måndags
tog jag och Baby Rap en trip till Kosta och förärade Ellen ett besök.

Efter glädjande besked från Konstfack gick vi och Matilda ut och gjorde stan.
Kollade in outleten som hade fått in massa fint och sen gick vi till
Kosta pizzeria / pub / bouleförening / disco / festlokal.
Jag unnade mig en klassiker: Caalzzoooneee.
Fast med tonfisk istället för skinka. Värt.

På kvällen gjorde vi fransk manikyr så noga man bara kan göra, snackade killar
och kollade på Mamma Mia. En månadsdos av tjejighet för oss båda tror jag..









Kommentarer
Postat av: Ida

roligt att höra och tack så jättejättemycket! kram

2010-07-19 @ 18:48:12
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0