Note to self.

Ta ut sopor och kvarlevor efter helgens äventyr innan du bestämer dig för
att åka med till staden i öst.
Ev. också vattna blommor och se till att sängen är sovbar så du slipper göra det
på kvällen/natten eller morgonen efter dagen du kom tillbaka.
Bara för att du var för lat för att ta tag i det direkt.

Inte lämna chocolate chip cookies framme i solen, dom mår inte bra av det.
Inte ha ett glas med sunkigt te från igår vid datorn i lagon armbågshöjd
samtidigt som du skriver blogginlägg om saker man borde lärt sig vid det här laget.
Men te och elsladdar och datorer ska gå bra ihop har jag hört..

Packa upp är en bra grej som du borde lära dig.
Lika så träna.

Men kanske skulle ta att bli lite vuxen?

Får man frysa fast vid hyllan med Hello Kitty såpbubblor på Maxi stormarknad då?
Kolla med stora kisseögon på sin kärlek och hoppas att han läser tankar.
(Vilket han oftast gör)
Svar: Nej
Vill jag bli vuxen då?
Svar: Nej.

Men i min säng ligger en röd kudde med rätt doft som minner om dig
och varför man ev kanske skulle ta att bli lite vuxen någon dag.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! :) Jo, min kusin grejade en ny design åt mej, men det var något fel, så jag fick kommentarer om att ingen kunde se något, och det kom upp att man behövde ett lösenord för att komma in på den. Så hon ska se över vad som vart galet :) Jag gjorde bara en snabb design sålänge.



2010-03-26 @ 09:19:55
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Sara

Söt tjej! Ja jag förstår precis vad du menar. Dock ska påsken bli väldigt fin har de sagt, visar sig. =) inte alltid man ska lita på vädergubbarna ;)

2010-03-26 @ 11:01:28
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

Men hejaheja gullis,

jag håller tummarna stenhårt för dig. karlstad alltså? bara för sommaren? eller nya höstplaner?



men vuxen - varför ska man bli det för? <3

2010-03-26 @ 21:41:16
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anonym

hellååå kittybubbloor!! <3 :)

2010-04-01 @ 12:11:03
URL: http://candykitsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0