ordning & reda

löning på freda' heter det ju.
Eftersom jag redan fått förfrågan om jag kan jobba i januari-februari
kände jag att det var dags att skaffa en kalender för det nya året.
Läste på en blogg om att man kunde fixa och trixa ihop sin egen här.
Sagt och gjort.

Pillade ihop en fram och baksida med några av mina favoritbilder att bli glad av
och valde ett för mig passande innehåll.
Man kunde nämligen välja hur sidorna skulle se ut, om man ville ha
en träningsflik, vädertabell, listor, lärarsidor (!) osv. Till och med när den skulle börja.
Oändliga möjligheter. Känner redan nu att jag kommer bli stammis.
Får se när den kommer och ca två veckor om jag känner likadant..


Framsida: Mina, Severina och Petras ben på pojkarnas examensdag i maj. (Foto: Kalle)
P.S. Vi ringdes inte innan och bestämde outfit.


Baksida: Triptyk på min finaste fin, pappa på en bänk en trevlig promenad,
mina kängor i kungsträdgården samma dag som intervju på Boomerang,
Severinas fina bild (som jag hejdlöst snott) på mig och Kalle från förra sommaren,
Puss&Kram platsen i Växjö, Kullzenskas uteservering i Kalmar och sist den fantastiska
fyran från Kosta Glasskola en okoordinerad eftermiddag vid Kalmar slott.

Mycket Kalmar inser jag. Men det är fint det.

Det här är också mycket Kalmar. Nygatan. Vin och mys.


Kommentarer
Postat av: angelica

Kortet på dig o Kalle är så vackert!

2010-11-03 @ 08:06:07
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag beställde också en kalender där ifrån för något år sedan. Mycket kult pyssel. Fast nu har jag fastnat för snobbiga Moleskine :P

2010-11-03 @ 13:19:57
Postat av: Johannas ordsamling

Oh, bra grej. Det ska jag kolla upp och beställa! Vad kul :D om man nu kan få den sänd till norge vill säga.. Puss <3

2010-11-03 @ 14:57:58
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: M

Personligalmanacka.se har jag beställt kalender från de senaste 3-4åren och kommer så fortsätta göra flera år framöver. I år tyckte jag de kom med många roliga nyheter för design och layouten.. Din almanacka blev riktigt fin :)

2010-11-03 @ 17:32:58
URL: http://tidvatten.blogg.se/
Postat av: severina

oj, den gamla bilden! ni är söta på den :) gillar framsidan också, prickigt är finast. saknar faktiskt kalmar ganska mycket nu. kollar på "berg flyttar in" eller vad det heter, och det är hos robert gustafsson i hans hem i kalmar! sakneri.

2010-11-03 @ 21:24:59
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: Louise Alexandersson

Läcker bild den där med alla benen!

2010-11-09 @ 18:38:47
URL: http://www.louisealexandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0