Analogt

Fick tillbaka bilder som jag framkallat idag.
Hittade en filmrulle som var slut nu när jag flyttade för
..1, 2, 3.. 6 gången och jag hade ingen aning om vad som var på den.
Spännande!

Nu har Kalle åkt mot Kalmar för att hjälpa en lillebror med flytt.
Att 18 kvm kunde bli så tomt hade jag ingen aning om.
Tur att flygplanen till Bromma dånar ovanför och grannen spelar
konstiga ljudså jag slipper känna mig som det ensamaste knyttet
i världen.
Ja.. Min vem kan trösta Knyttet-bok är hemhemma och
ingen kurslitteratur har jag att begrava mig i heller.

Ta tag i att rensa bland bilder på hårddisken kanske?


Lunds domkyrka


Fika med Fröken Schwitzgold


Candy, valborg i Lund 2009


Tasseman, min bästa djurvän och älsklingssnutte.


Paradisbuske, Lindesberg

Grejer: Nikon F60, Tamron 28-105, 1:4-5:6, Kodak TRI-X

..någon som tycker något?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillar kisse bilden och sista bilden MYCKET :)

2010-09-01 @ 21:46:26
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: totten

så himlarns fina bilder allihopa! å fint å se tasseman på bild oxå =)



å vi var vid domkyrkan och tecknade av varandra i dom små "hålen"/"fönstren" typ på baksidan, igår. det var mys.



å det är mys på skolan. men knasigt att du inte är där. fast bra att du är där du är förvisso. men ändån!

2010-09-01 @ 22:34:38
Postat av: Gunvor

Hej lilla vän! Toppenbilder! Tasseman är ju min super favisskatt också och bilden är helt underbar.

Massa kram från moster G

2010-09-01 @ 23:33:04
Postat av: Sara

Nej, det har krånglat idag, men nu verkar det bättre. :)

2010-09-02 @ 16:58:00
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: CJ

Vilken jättesöt katt!

2011-03-10 @ 16:52:32
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0