Gamla stan



Dagens föreläsning blev inställd. Jag hann precis hoppa av tunnelbanan innan jag hejdades av klasskamrater på väg tillbaka in till stan. Jag bestämde mig för att läsa lite på lämpligt café och hoppade av i gamla stan för att utforska och röra på mig. Lätt vilsen och tankspridd efter gårdagens val tappar jag bort mig.
Jag springer på en rufsig Henning Mankell i mjukisbrallor och flanellskjorta som rastar sin hund.
Utan en tanke går jag förbi riksdagen som kryllar av ordningsvakter, poliser och fotografer.
Så klart. Känner mig lite dum som inte tänkte på att det skulle vara uppståndelse här idag.
Jag blir lite nedslagen igen av tanken på att SD kom in igår. Sorgens dag idag.
Synd om Severina, Kalles ena bror och Trottan som fyller år just idag av alla dagar. (Grattis!)
Vad ska det bli av detta?
Aja.. Man får hoppas blocken enar sig mot SD och inte är så mellanstadietjuriga på varann.

Kommentarer
Postat av: severina

puss <3

2010-09-20 @ 23:42:44
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: Linda K.E

Du tar så extremt djupa bilder. Me like.

Hoppas du har det bra bland allt nytt.

<3

2010-09-21 @ 12:16:44
URL: http://cummis.blogg.se/
Postat av: severina

hääj gull! ja, den är från monki :) bowler hat heter den. jag köpte min i typ januari, men den finns inne nu också. den är slut hos oss i frölunda iofs, finns bara i brunt. den i rött är nog inte riktigt samma modell, vi har inte fått in den än iaf. har bara fått en ullig röd hatt som inte alls är samma modell (inte lika fin). men den svarta bowler hat kan säkert finnas i sthlm! puss

2010-09-22 @ 14:25:42
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0