Hon är glad för hon är nöjd..

Dagen började med åska, regn och för lite sömn med
Vänsterpartiet kom och räddade upp siutationen genom att
bjuda på kaffe och kaka vid skolan.
Vi tackade och emot och skakade lite på huvudet åt det jag
skrev om igår. Taktiskt av dom att placera sig utanför Konstfack :P

Sen hade vi lektion i Photoshop 9 - 16
Väldigt grundläggande. Väldigt. Men det va skönt.
Sitta och klippa klistra och lyssna med ett halvt öra.
Läraren vi hade var lugn, pedagogisk, kunnig och skön.
Jag vill också bli sån.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för din presentation, intressant med konstfack! För mig är det en självklarhet att skriva om alla faser eller delar av livet, det är det som är jag. Varför skulle jag dölja när det känns svårt, då skulle det bara kännas platt och krystat. Alla har berg och dalar så varför inte skildra båda delar? Tack för att du läser. Kram.

2010-09-16 @ 16:28:45
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0