I'm walking on a broken roof

While I'm looking at the sky



..så här fint kan det vara från balkongen. I alla fall om man ger sig på HDR.
Imorgon har jag fotointroduktion på schemat. Tänker nog ta med min utrustning och satsa på att lära mig lite på egenhand. Kanske fota porträtt på någon söt klasskamrat
som vill ställa upp. Guh va jag låter mallig och besservisser men efter vad jag hört från
gruppen som haft foto innan oss så är det ganska grundläggande.
Dessutom är min kamera lite vassare än skolans. Hade hoppats på att de haft någon 5D
eller 7D eller åtminstone 40D/50D så man kunde leka lite och testa om det är något att
byta upp sig till men nej. Aja.. Inte va sån.
Det blir kul oavsett.
En heldag med foto har jag inte haft sen jag fotade Adam och Karins bröllop i juli.

Kommentarer
Postat av: johanna

åhhåhåhåh. jag sitter med en hemtenta i ledarskap och grupprocesser :/ vad har du för kamera nudå? kunde de laga din eller hur var det?

2010-09-29 @ 00:52:20
URL: http://jonia.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

men, åhhhh!!! vad fantastiskt underbart KUL!!!! jag blir lite avundsjuk! hur har du det? <3

2010-09-29 @ 12:26:09
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

Fantastiskt foto för övrigt, glömde skriva det i förra kommentaren.

Ser fram emot att få se de fotona snart?

tror att du kommer vara lika eftertraktad du, definitivt!



Ja, bra har jag det allt!

Nu bor Anna, jag och Caroline i ett område nära centrum, som heter Grim. Vi bor på 80 kvm i en lägenhet som har två våningar, en spiraltrappa leder upp till våning två - där mitt rum är. Planerade att ha lite egna foton i stor storlek på väggarna, när jag väl flyttade in insåg jag att mitt rum verkligen består av enbart snedtak typ. Jättemysigt rum, takfönster. Och äntligen en garderob! Du borde SE lägenheten och omgivningarna, för att förstå hur fint allt är!



<3

2010-09-29 @ 19:18:35
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0