It´s friday and im in love

Fredag i kollektivet. Fredag i Göteborg.
Anton the workin' woman jobbade och slet, Petra pluggade hypoglyfer och paragrafer
och Sevelin vek kläder på Mönki. Kalle och jag bestämde oss för att göra stan.
Vi träffade moster Gunvor som bjöd på god lunch i 'futten'
(Operapersonalens matsal och restaurant)
sen visade hon runt lite behind the scenes och vi fick lyssna lite när de repade.
VIP hehe..

Sen for vi ut till Frölunda Torg där Sevve jobbar.
Jag hittade massa fint och var i buktiken på tok för länge enligt Kalle.
Jag tror honom. Men det var det värt! Sjukt fina plagg. Leionhejon kom förbi för en fika
och sen for vi vidare till Hisingen och hälsade på hans kollektiv som består av min gode vän Adam.
Lite vin, lite skratt och sen tillbaka till Kortedala. Ännu mer viin och S.P.U.N.G på teven.
Det kan vara den bästa ungdomsserien i senare svensk tv-historia..
Hjerta..









Kommentarer
Postat av: Petra

Siina bilder. Stora monster-kontrabasar.

2010-09-25 @ 12:20:30
URL: http://kompromissen.tumblr.com
Postat av: Anonym

Fina celli!!

2010-09-27 @ 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0