Kortedala madness

Lördag. Fest i Kortedala.
Efter en heldag med  förberedelser, fejande och putsande
(läs: häng/shopping på stan, Petra drog av med dammsugaren och jag lyfte på fötterna samt fluffade en kudde) kom det massa folk hem till Petra, Antonio och Sevves fina 60-tals lägga. Inflyttningsgåvorna/födelsedagspjäsänterna gick inte helt oväntat i samma stil eller hade en muminkaraktär på sig.

Välkomstshot, Kajsas underbara kladdmuffins, chirre å dirre (chips och dipp) och annat gott flödade ända in på småtimmarna. Förtroliga samtal, nattliga skogsturer och blixtrande kameror.

Här nedan bjur jag på en bildkavalkad från kvällen.
Fotat lite random av mig och Adam och redigerat av mig.


Asså Kajsa, jag bara älskar dig för att du bakade muffins! Bra grej..


Ce gui se passe?


Mycket manlig kärlek under kvällen eftersom Filip äntligen var med och festade.


Co-worker, spiraltrappstecknare, fingerfärdig stränginstrumentalist och journaliststudent.
Adam Söder.


Tre nyanser av blond.


Illustratör, talang, kalmaritiskt initiativ, mystroll, söndagsflanör.
Johan Leion aka Kaskadspyan.


Kisse!


..jag ger mig inte förrän jag fått med oss båda på en bild..


Just pläpin' around.


Petra drog igång mössfest och drack suspekt vätska. Vi kan kalla det för gin och fanta.


Que?

..tack för en fin långhelg!

ps. det ligger nog eventuellt kanske en liten skvätt rom kvar i frysen. It's all yours.

Kommentarer
Postat av: Hendrik

ÅÅÅÅÅÅ!!!! De verkar ha vart en så mysig och bara underbar fest! Saknar er så...

2010-09-27 @ 18:18:51
Postat av: El Leiones

Fantastiska bilder!

2010-09-27 @ 22:31:00
URL: http://www.johanleion.com
Postat av: Flickvall

Muffins å öl alltså <3 ska försöka ta mig upp till stöckhölm snart :)

2010-09-28 @ 13:36:37
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0