Nuages pluie









I skolan var dagens uppgift att hör och höpna starta upp en BLOGG!
Under våra VFU (praktik) perioder ska vi föra lite dagbok och reflektera över saker
som inträffar osv. Kul arbetsform. Läskigt att göra det på högskolan bara..
Känner att jag lätt kan glida iväg och blogga som vanligt med mitt oakademiska språk.

Nu är våra 18 kvm städade nitiskt med disktrasa och MrMuscle i brist på andra don
och jag ska ta tag i lite packning inför den kommande helgen i Lindesberg.

Recept på god/lättlagad/studentvänlig mat efterlyses!
Gärna om du har något recept på en cool soppa i bakfickan..

Kommentarer
Postat av: jocke pulvermos

Tomatsoppa!



Ta ett pkt krossade tomater, Häll i morötter, linser lök, kryddor och annat gott efter behag.. servera med en brödbit... gott och billigt!

2010-09-03 @ 10:56:52
URL: http://jockeschafer.wordpress.com
Postat av: johanna

åhh vad roligt. vi ska hänvisa till nån bok och göra bajsuppgifter efter vår vfu. De är så in i nordens akademiska här!är ni bara en klass som läser lärarprogrammet? läser ni vissa kurser på sthlm univ?

vi håller på med AUO och kommer inte börja med bild delen försen, jag vet inte när....

2010-09-03 @ 17:00:09
URL: http://jonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0