SST

(studentens självstudie tid)
Jag använde dagen till att jobba med egna projekt och
bortlovade tjänster inom det grafiska området.

Blir lite trött och less när man jobbat med en grej och är nöjd
och sen kommer den som bett om tjänsten och vill ändra till
det man själv tycker är det sämre.
Medaljens baksida.

Tog med mig Kalle på en pauspromenad till stan.
Efter som jag hört att det kommer bli kallaste vintern i mannaminne
i år igen investerade jag i en ordentlig jacka. Svart, stor och varm.
Vuxenpoäng!
På JC. Tonårspoäng!
Varför blir det så att alla mina varma jackor kommer därifrån?
Alla två..

Råkade hoppa in på Waynes på hötorget innan vi gick söder ut.
Bara råkade..

Kom hem lite fattigare och gladare
och kanske lite mer motiverad att ta tag i jobb igen.








Kommentarer
Postat av: Sara

Jag säger som Tony the Tiger; Greaaat!

Lagerhaus säger du, då ska jag ta en titt där. Ska fixa i ordning ett album för en kompis 30årsfirande, framkallade lite kort nyss. Tycker såna album är mycket finare än dessa plastfickor.



2010-10-01 @ 08:18:41
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Johan Leion

Snygg halsduk din snygge pojkvän har!

2010-10-02 @ 14:43:11
URL: http://www.johanleion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0