Menkomigennurå!

Ja, visst gör det förbannat ont när knoppar brista. Speciellt när det ska vräka ner snöblandat regn och stråla sol och d-vitamin om vart annat. Förstår om våren tvekar ibland och det borde jag oxå gjort men nä. Nu står jag här med vita spritt nya (så gott som i alla fall) converse, skinnpaj och skägget i brevlådda så att säga.

Jaja. Känner en som minsann kunde gå i badtofflor och raggsockor hela vintern så jag ska inte vara den och är den. Ballerinaskor och avklippta jeans nästa!






Kommentarer
Postat av: Sara

Lovely! =)

2011-04-01 @ 11:29:54
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: mamsen

ÅåHHH vad fins krokusbilder - då blr det ju vår på data skärmen iallafall! Trots snön som låg vit i morse.

Kramis min skatt!

2011-04-01 @ 13:45:32
Postat av: mosterG

Härligt! Njöt speciellt av skickligt fotade vårdroppar på blommor och blad.B-)

2011-04-02 @ 02:08:47
Postat av: CJ

Åh men kul att du vill vara med. :) Lycka till!

2011-04-13 @ 22:13:19
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0