Underbaraste!

Det finns några saker här i världen som får min hjärtebox att bara vilja hoppa ut och flyga runt i cirklar. En av dom är pandabjörnar. Totalt handlingsförlamade små teddykissar som bara käkar ogräs..

En annan sak som jag vill leva i/med/på jämt och för alltid är körsbärsblommor. Ja, jag må vara klyschig men herreminge att blommor kan vara så ljuva, fluffiga och mjuka. De skulle bara doftat lagom mjukt av sval vanilj och söt hallon. Heaven.

Så två saker på min 99 saker jag måste göra innan jag dör-lista är: fara till Kina och "semester"-jobba i pandareservat och åka till Japan någon vår.









Kommentarer
Postat av: Sara

Så härliga blommor det är! :)

2011-04-29 @ 04:42:39
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: johanna

men gud har de redan slagit ut! speciellt första bilden är skitfin, blommorna är som låga molntussar :)

2011-04-29 @ 12:31:35
URL: http://jonia.blogg.se/
Postat av: mamsen

Jaaa! Vi åker till Japan när körsbärsträden blommar! Då får det väl bli nästa år då... å så ska vi inte ha några jordbävningar ... eller tsumanis...

PUSS ma

2011-04-29 @ 15:23:32
Postat av: mosterG

Åhhhh! Underbart!!!

2011-04-30 @ 01:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0