så där ja..

Ett confiterat anklår med svamprisotto och tryffelsky
och en
vanilj- och körsbärscheesecake med nöt- och
kolabrownie senare sitter jag här och klappar mig belåtet
på magen som fortfarande är klädd i spetsklänning.

Tack snälla pappa! ..och mamma!

Kalle sitter bredvid minst lika belåten i sitt vita wife-beater
linne och spelar pang-pang. (yummie.) (LOL)

Rödvins BiBben har vi öppnat och tisdagskvällen närmar sig
perfektion. Bara dagens samvete på pejpret kvar att göra..


Mmmhmmm.. Impala '64..
Inte för att bilar är något jättestort intresse men
visst vore det coolt att glida runt på en cross the
juvässej (USA) trip i ett schysst åk.

Kommentarer
Postat av: severina

haha, söta lilla fullis! ja, synd att ni är i borlänge då. men ni kommer ju få det så himla kult! hälsa alla från mig :) puss

2011-01-12 @ 15:44:30
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej,



Jag har lagt till dig som fotograf nu på bilden med Severina, hoppas det är ok? För övrigt tar du väldigt fina bilder



/Stina

2011-01-12 @ 22:11:14
URL: http://stinastinastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0