seg.

Muntar upp mig själv och er med en gammal favoritbild.

Ellen och jag på den berömda maskeradfesten i Kosta
med bouleturnering där jag träffade Kalle på riktigt.
Tjatar kanske om den kvällen men den var bra helt enkelt.


Min motivation till akademiskt ordbajseri sjunker i takt med
besöksstatestiken. Seriöst. Jag är snart nere på julaftonsnivå
snart. LOL.

Lovar bättring snart. Roligheter i helgen och då ska kameran
med. Har lite från nyårsdageneftermys som jag inte tagit tag
i än och andra karameller som bara väntar på redigering.

Kommentarer
Postat av: Severina

Hejee! Hoppas att ni har kult i Borlänge. Det har ni ju förstås. Jag har inte hört något om en repeat på Madden dress, det borde de ha nämnt isåfall. Men hör jag något så ska jag hojta till omedelbums :) Pusse

2011-01-15 @ 11:50:05
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0