Påsk del I

..vet.
Är efterbliven, seg och hundra år efter. Men så kan det gå ibland när man fotar för mycket och redigerar för lite. Som sagt: siktar på att blogga valborgsbilderna till midsommar ungefär.


Bussunderhållning. Undefär vid Hornstull hade jag läst ut tidningen. Godiset tog slut i höjd med Norrköping och ljudboken var jag trött i öronen av i Kisa.


Lunch i Linköping. Jag, min nya last rå broccoli och Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann.


Fjädrar och mossa på en gammal stubbe i skogen runt Hultsfred.


Obligatorisk musöron-hej-det-är-nästan-sommar-nu-bild.


Omma!

Kommentarer
Postat av: mosterG

Du berättar så himla bra i bild och text. Man blir glad. Snyggt Sofia!

2011-05-05 @ 00:28:04
Postat av: johanna

haha, alltid efter!! ;)

2011-05-05 @ 08:36:39
URL: http://jonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0