Påsk del II

Då det är högst oaktuellt med påsken finner jag det ointressant att skriva ut att jag åkte ner till Hultsfred, åt alldeles för mycket god mat, promenerade alldeles lagom för att kunna få ner lite mer mat och efterrätt och spelade pingpong för första gången sen högstadiet. Vann flera gånger mot Charlieboi. Kanske berodde det på min skicklighet och perfekta bedömnng av vind, hastighet och luftfuktuktighet. Kanske berodde det på att vi körde till 21 och jag fick börja på 18.

Så att eh..




















Kommentarer
Postat av: angelica

Aktuellt eller inte. Att titta på dina bilder är alltid rogivande. Så fortsätt ligg efter med bilder, det gör inget.



Hoppas du får en fin helg.

Kram från skogen.

2011-05-06 @ 18:58:00
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0