Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt

Kommer på mig själv att mysa lite när det är mörkt att gå hem efter jobbet, mysa lite när jag drar på en varm tröja och klämmer på fluffiga halsdukar inne på Indiska. Lukta i de bortglömda teburkarna, prova grova skor och leta efter vantarnas respektive som alltid tycks försvinna under sommarhalvåret.

Trivs i den tidiga hösten gör jag eller så är det nyhetens behag som lockar och jag faller som alltid pladask. Efter en kort skoldag, 3.5 timmar på stan med bästa Moa, en frisk fotopromenad och ett glas rött till ett kapitel kurslutteratur kan jag somna nöjd. Och imorn väntar ännu en spännande dag med skola och Håkan konsert på Grönan. Mitt hjärta kommer smälta och som vanligt gå i tusen bitar av de skeva och lätt sura tonerna.






Kommentarer
Postat av: mosterG

Impad igen över hur fint du fångar känslor och stämningar i ord och bild!!

2011-09-09 @ 00:46:18
Postat av: Mamsen

Kul att du har Pippitröja på! Hoppas du gillar den och att den passade. Puss

2011-09-10 @ 11:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0