Två kilometer loppis

Då finns det fynd att göra vill jag lova. Som till exempel:

En klänning och en spexig liten blus för 90 resp 30 :-
Hörde någon som rotade bland tygtrasorna innan oss säga att där bara fanns pyttesmå kläder och vem kommer i såna? Jo jag och Josie. Lucky us!


Två fina burkar utav plåt gömde sig på varsitt bord med ett kvarter emellan. 20 :- gånger två fattigare.


Dessa superfina läderhandskar med dragkedja ropade på mig. Blir 2% mer fransk i dem. Värt. 60:- Kasching!


Loppisens enda impulsköp och bottennapp. En "gucci" weekend bag som gick i sönder på t-banan hem. Men för 45:- kan man limpistola lite och ändå vara nöjd.

Behöver jag tillägga att jag älskar loppis?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka fina fynd! Blev med en gång väldigt sugen på att gå på esplanaden på lördag :)

2011-09-05 @ 10:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0