PHOTO A DAY : GUILTY PLEASURE

Har på tok för många så här måste det bli en top tre.

1. Pannacotta. Seriöst. Grädde och socker plus någon smarrig topping. Mer onyttigt fån man nog leta efter. Den senaste jag gjorde smakade kaffe. Vill ni veta hur jag slängde ihop världens enklaste dessert så säg till.



2. Höga skor. Att köpa alldeles för höga skor som jag vet redan vid inköp att jag inte kommer ha mer än ett par gånger för att ett, det gör för%¤?#vla ont i fötterna efter en halv dag och två, de fester som kräver inneskor/finskor är alldeles för få. Det är ett riktigt skuldmedvetet nöje.



3. Delad tredjeplats mellan att slötitta på serier som Greys Anatomy, Desperate Houswifes och O.C och att tupera håret. Det sistnämnda gör jag ju i princip varje dag jag har utsläppt så det är inte konstiog att det ser ut som svinto vissa dagar. Stackars. Det har fått utstå allt ifrån superlockig permanent till självlysande neonrosa (säkert radioaktiva också) slingor. Bilden är några år och tagen av Johanna, redigerad av mig. Nu. Trasselsudd!!



Bonus: ok. Ok. Bjur på en till.
Journey! Dessa fantastiska rockgubbar som still going strong får mig alltid pepp och lite nejnujävlar. Samtidigt är det ju kanske inte supercreddigt att lyssna på lättsmält, melodiös 70/80-tals rock..

Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

Woho! imorgon kööör vi igen!

2012-04-10 @ 21:45:08
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: My

Sv: ja den är ganska ny har bara hunnit åka några gånger på andra gator som är sopade och senast blev den himla loritig så jag unnade den en tvätt! I LOVE MY LONGBOARD åker du?

2012-04-11 @ 19:48:19
URL: http://skatez.blogg.se/
Postat av: halime

sv: det var så lite! ja men bara man gör de regelbundet så blir det lätt och man blir van

2012-04-11 @ 20:38:34
URL: http://halimehawile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0