Dejt med bestie & bebis

Vid lunchtid idag hoppade jag på bussen ut till skogs för att mysa lite med bebis och Moa. Klappa "min" kanin, leka med deras pansarvagn till hund och peta på diverse andra djur som bor i skogen. Hönor, tvestjärtar, syrsor, bärfisar och annat gött.
 
Försökte mig på att fota bebis, något jag har aldeles för lite erfarenhet av och vill bli bättre på. Bebisen i fråga har för tillfället noll koll på sin själv och ligger inte still så länge så det blev mest sudd och knäppa bilder, fast sjukt söta. Värt att spara på till studentplakatet.
 
Passade även på att stöka ner deras kök genom att baka ananaspaj. Något jag annars aldrig får göra då jag har en ananas-hater här hemma.. 
 
Men shajze vad god den blev. Det receptet kan nog omvända den segaste motståndaren.  ;)
 
På det hela taget en urmysig eftermiddag med slappt häng och mys. Sånt där häng då man bara är utan att egentligen göra något och sånt häng där man kan pyssla med två olika saker (baka paj/amma, leka med hund/torka bajs) och ändå umgås.. Fint äre. <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0