Lite om det jag håller på med när jag inte bloggar

Hej!
Ja efter som jag inte bloggar så måste jag ju göra något annat. Visst?
 
Så: 
I skolan är det grafisk design på schemat och en barnbok ska produceras på 1,5 vecka. Nu är det två dagar kvar. Jaja. Kommer gå galant. Vem behöver äta-bajsa-sova liksom? Eller ansikten på sin karraktär för den delen? Här gäller det att rationalisera bort.
 
 
På min "fritid" om det nu finns något sånt ord är jag med i en musikal som Bosöns idrottsfolkhögskola ute på lidingö arrangerar. Lite som att gå på gymnasiet och ha specialvecka varje onsdagkväll (+ lite extra träningar). Det är fantastiskt kul och jag får dansa av mig, sjunga lite och säga några kaxiga repliker. 
 
För den som vill se spektaklet som även går under namnet: Chicago går det av stapeln torsdag den 24/1 18.30 fredag den 25/1 18.30 och lördag 26/1 16.00 
För 120:- får du 2 timmars underhållnig i Lindingö stadshus. Kontakta mig så hookar jag upp dig med en biljett eller två. Eller 10!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Klart vi kommer !!! och det är ju sunt att inte vara bakom dataskärmen hela tiden...

2012-12-18 @ 12:50:20
Postat av: mosterG

Jaha....så var jag jätteimpad igen då! Det är bara att erkänna att du lyckats igen.Supetsnyggt.originellt,läckertoch känns somdin egen personliga stil! Bravo!

2012-12-20 @ 01:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0