i min väska.

Det där med att leta och snoka i andras väskor kan ju kännas lite läskigt. Man vet ju aldrig vilka otyg eller hemliga skatter med navelludd som ligger där nere i mörkret. Bara för att jag inte bloggat lika flitigt som jag brukar vill jag här kompensera er med att låta er få kika in i det allra heligaste..

(OBS, syftar då självklart på en kvinnas handväska. Inget annat.)






Inte så konstigt att jag aldrig hittar saker i min röda väska med rött foder kanske. Det här är alltså det jag för det mesta släpar runt på. Finaste lilla iPhonen (hjärta), börs med miljonerna, pensionärsnyckelknippa i läder, anteckningar med betoning på teckningar, emergency kit med lite utav det mesta, lugg-hårspray, alcogel (hatar tunnelbanefingrar!!), töggömmi, extra ögon för seende på långt håll samt förra årets kalender som jag förlängt med lappar. Hoppas på att 2012 kommer snart.
Thats it.

Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

Har du sådär städat o tjusigt i din väska? Skillat!

2012-01-18 @ 21:58:05
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: severina

finis, vad tjusigt och matchat du har det i din väska! fina röda monkiväskan köpte jag också igår :) och jag äääälskar kalendern! hatar att mina bilder från den dagen försvann när macbooky kraschade :C puss fino, saknar daj!

2012-01-26 @ 21:59:14
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: angelica

Finis! Jag vill ses snart. :) Är du inte "hemåt" nåt?

2012-01-27 @ 08:40:46
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0