Hemma hos kungen

Ja på Drottningholms slott var det fint som snus. Engelsk vidvuxen trädgård, Fransk trädgård med struktur efter konstens alla regler och ett litet extra lusthus (slott). Och juste en egen liten Opera fanns på går'n också. Funderar på att flytta dit. Tälta på någon av gräsmattorna omgärdad av dubbla kattkissbuxbomshäckar. 
 
Vi började med en fika hemma hos mig och Kalle. Fylla på sockerdepån. 
 
Innan många steg i den fina parken. 
 
Entrén till en av lusthusets flyglar. Tänkte att Herr Kungen inte skulle sakna det utrymmet så mycket om jag flyttade in mina saker i en vrå. 
 
Ta häståvagn in till skolan. Skulle bli great success.
 
Min mappi
 
 
 
Kameraduell x2
 
 
Det finns inga dåliga väder bara extremt dumt val av kläder.. Till dessa eleganta saker bars en miniminiliten röd kreation i stretchigt tyg. 
 
 
 
Sammanfattningsvis då. Fint ställe. Ta någon skärgårdsbåt ut, ha med stora picknickkorgen och gör en heldag av att flanera och hänga i Kungens trädgård..

Kommentarer
Postat av: mosterG

Vilken härlig dag! Jättefint fotat! Kram

Svar: Tack!
Sofia Åkerstedt Rosendahl

2012-07-24 @ 01:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0