Paus i pluggkoman

Eftersom pluggis-Sofia helt kastat in handduken till förmån för festfixar-Sofia i mitt schizofrena liv ligger jag lite efter.

Har ett reflekterande paper på 5 sidor som ska in på måndag och ett fullproppat schema med jobb och festfix tills dess. Kvar blir onsdag eftermiddag.. Dvs om någon i klassen kan ställa upp att baka efterrätten annars faller väl det också på min lott. Nejtackhelstinte.

..där av det smått obefintliga bloggandet men hittills lever jag och om jag gör det när den här galenskapsveckan är över blir det mer bilder och sånt.

Hur som helst unnade jag mig en liten paus för att kuta 5 kilometer tillsammans med några kvinnfolk från jobbet. I ursnygga twin tshirts (tshirts i par med text uppdelad på båda. Salt/vatten, kär/lek, båt/man) från Boomerang spurtade vi runt.

Jag på 34 minuter mot förra årets 38 kan jag tycka att det ändå är rätt stor förbättring och en bekräftelse på att vila i form till viss del funkar..


Kommentarer
Postat av: Mickis

Trevligt :) jag var också där ;)

2012-05-29 @ 23:32:52
URL: http://mydreamland.blogg.se/
Postat av: mosterG

Men vad sporty! Är impad!

2012-05-30 @ 00:53:24
Postat av: Mathilda/minlillabloggg.blogg.se

Hej! Vilken fin blogg du har! Vad ska du göra i helgen? Kram, Mathilda (minlillabloggg.blogg.se) <3

2012-06-01 @ 16:26:53
URL: http://minlillabloggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0