Valborgsmyset

När vi insåg att vi båda var lediga över valborg fattades ett spontant beslut att fara ner till Götet och hänga med det trogna lilla gänget. Klokt beslut. Trots att kollektivet förtillfället bodde i ett flyttkaos fans det gott om stjärterum. Häng på stan och sen grillpremiär och husesyn i Leions nya lägga med både loftsäng och solig innergård.

Korrt sagt så var det en fin helg och jag önskar att vi bode närmare varann. Gullhönorna.















Som vanlig i dessa kreativa kretsar har kameran snurrat runt en del och minnet är blurrigt men jag tippar på att Adam, Leion, Petra, Severina och jag står bakom dessa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin blogg

kolla gärna in på min blogg:)<3



http://linneajanssson.blogg.se

2012-05-04 @ 15:28:32
Postat av: Johanna Olsson

hahah roliga bilder! med Hellström i bakgrunden och Anton i glasögonen :)

2012-05-04 @ 18:08:08
URL: http://jonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0